عبدالبصیر انور وزیر پیشین عدلیه افغانستان و یکی از اعضای رهبری شورای عالی مقاومت در شهر انقره ترکیه چشم از جهان پوشید. او پس از سقوط نظام جمهوری در سال دو هزار و بیست و یک میلادی کشور را ترک کرده بود.
سرور دانش معاون پیشین ریاست جمهوری با نشر پیامی این خبر را تایید کرده و او را یک شخصیت عالم و با بصیرت توصیف کرده است. نزدیکان آقای انور می گویند که او در ماه های اخیر از بیماری قلبی رنج می برد.
عبدالبصیر انور از چهره های شناخته شده سیاسی بود که در چهار دهه گذشته در پست های مختلف دولتی خدمت کرد. او بیش از پنج سال به عنوان وزیر عدلیه افغانستان فعالیت داشت و نقش مهمی در سیاست کشور ایفا کرد.
#افغانستان #ترکیه #سیاست #عبدالبصیر\_انور #خبر
🌐