روزنامه دیلی میل گزارش داده است که دو افغان به اتهام سرقت تجهیزات تیم ملی فوتبال انگلیس در آمریکا بازداشت شده اند. این دو فرد پیش از این به دلیل همکاری با ارتش ایالات متحده در مبارزه با حکومت طالبان تابعیت آمریکایی دریافت کرده بودند.
مصطفی سالک و عرفان کمال متهم هستند که بیش از هجده هزار دالر تجهیزات ورزشی را از یک موتر حامل وسایل تیم ملی انگلیس سرقت کرده اند. بخش عمده ای از این وسایل از جمله لباس های ورزشی بازیابی و به تیم بازگردانده شده است.
وکلای مدافع این دو افغان اتهام سرقت را یک سوء تفاهم می دانند. دادگاه میزان وثیقه آنها را کاهش داده و دستور داده است که گذرنامه هایشان ضبط شود. آنها در صورت محکومیت با حداکثر هفت سال زندان روبرو خواهند شد.
#افغان #مهاجرت #آمریکا #فوتبال
🌐