شیرین آخند والی حکومت طالبان در ولایت قندهار اعلام کرد که در زمان جنگ نیروهای انتحاری از میان دانشجویان دانشگاه ها جذب می شدند. او تاکید کرد که اکنون فاصله میان دانشگاه و مدرسه از بین رفته است.

این مقام حکومت طالبان در مراسم فراغت دانشجویان دانشگاه قندهار سخنرانی می کرد. در این مراسم پیامی از سوی رهبر آنان نیز خوانده شد که بر ضرورت اداره جامعه بر اساس شریعت تاکید داشت.

رهبر حکومت طالبان هشدار داده است که نافرمانی از رهبران باعث ایجاد فتنه می شود. این اظهارات در حالی بیان می شود که گزارش هایی از اختلافات داخلی میان مقامات و فرماندهان محلی منتشر شده است.

#افغانستان #دانشگاه #قندهار

🌐

Author